مصاحبه آرشیو خبر ها
صریح و بی‌ پرده به سبك دیسیپلین آلمانی

صریح و بی‌ پرده به سبك دیسیپلین آلمانی

 

اعتراف می‌كند هرگز دلش نمی‌خواسته كه بونوچی، آلوز و دیگر بازیكنان به این زودی با یووه خداحافظی كنند اما چیزهایی در این بین وجود دارد كه باعث می‌شود او فكرش را زیاد درگیر این خروج‌ها نكند.

 

سامی‌خدیرا كه با روزنامه كوریه‌ره دلواسپورت گفتگو می‌كند، صریح و بی‌پرده به نظر می‌رسد. وقتی خبرنگار روزنامه ورزشی سرشناس و پرتیتراژ پایتخت از او در مورد یووه‌ی بدون بونوچی می‌پرسد و می‌خواهد كه واقع‌گرایانه و به‌دور از محافظه‌كاری‌های رایج، میزان امیدش به یوونتوس مدل جدید را بی‌پرده بگوید، شماره 6 یووه با طمأنینه و خونسرد می‌گوید:

 

اتفاقاً همین دیروز در صفحه اینستاگرامم هم در این مورد نوشتم. همانطور كه می‌دانید با دوستان زیادی در تابستان خداحافظی كردیم. شما از لئو نام بردید اما آمار خروجی‌ها تا همین لحظه بیشتر از نامی كه بردید بوده است؛ چرا اصرار داریم با ورودی‌ها بی‌تفاوت برخورد كنیم؟ بازیكنان جدید ما در همان اندازه‌ها با كیفیت و حتی می‌توانم بگویم عالی هستند. البته همه ما متأسف هستیم كه دوستان خوب و بازیكنان فوق‌العاده‌ای را از دست داده‌ایم اما قاطعانه و بدون كم‌ترین تردید به شما می‌گویم؛ یووه امسال حتی از ورژن سال گذشته‌اش هم بهتر شده است.

 

«خروج از یووه؟ » پرسیدن این سؤال آنهم در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‌های سری آ شاید كج‌سلیقگی در طرح یا به حاشیه راندن بازیكن جلوه كند اما نیّت خبرنگار هرچه باشد، مقابل او بازیكنی قرار گرفته كه به سختی در چنین دام‌هایی گرفتار می‌شود.

 

چرا باید پاسخ این سؤال بیهوده را بدهم وقتی دو سال دیگر از قراردادم با باشگاه باقی‌ مانده است؟ ترجیح می‌دهم به سؤالی در مورد موضوعی كه تمام ذهن من و سایر بازیكنان را اشغال كرده پاسخ دهم: ‌ دیدار سوپركاپ مقابل لاتزیو. خیلی رك به شما بگویم ما فقط برای بردن لاتزیو به المپیكو قدم می‌گذاریم و دوست داریم ماجراجویی‌مان در فصل جدید را با یك برد و كسب یك قهرمانی استارت بزنیم.

 

یكی از تقابل‌هایی كه كارشناسان فوتبال در ایتالیا در روزهای اخیر به آن اشاره می‌كنند؛ رویارویی «سامی خدیرا» و «سرگی میلینکویچ ساویچ» هافبك صربستانی در میانه میدان سوپركاپ است. كوریه‌ره هم در میانه این گفتگو با اشاره به این مطلب این دو بازیكن را قلب‌های طپنده یوونتوس و لاتزیو معرفی می‌كند اما در عین حال بازیكن آلمانی را سرعتی، با تفكر و دارای دیسیپلینی ویژه می‌داند. پاسخ هافبك 30 ساله یووه اما به این تمجید و تحلیل‌ها نیز جدی و به دور از جلوه‌فروشی است.

 

یوونتوس یك بازیكن نیست. امروز یووه یك تیم بزرگ است كه بازیكنانش تنها به جنگیدن برای پیروزی و كسب عناوین مختلف تلاش می‌كنند. غلبه بر لاتزیو شاید نه فقط در تقابل بازیكنان میانه زمین بلكه در هماهنگی دروازه‌بان، مدافعان و مهاجمان باشد. فتح سوپرجام پایانی بر فصلی موفق و آغازی پر ابهت برای رویاسازی در فصل جدید خواهد بود.

 

سامی خدیرا هافبك آلمانی باشگاه یوونتوس در نهم ژوئن 2015 با قراردادی آزاد از رئال مادرید به این تیم پیوست. او تاكنون 71 بار با پیراهن سیاه و سپیدپوشان تورین در رقابت‌های مختلف به میدان رفته و 10 باز نیز برای این تیم گلزنی كرده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: